LPK etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Jyväskylä ja pelattava sarja Jalkapallo III-divisioona. Joukkueeseen kuuluu 128 jäsentä ja kalenterissa on 6 tulevaa treeniä tai peliä.

Lohikosken Pallokerho(LPK) etsii ”a few good men” pelaajarosteriinsa! Tämä Keski-Suomen neljännessä divisioonassa pelaava perinteikäs jyväskyläläisseura täyttää tänä vuonna jo 38 vuotta!

Joukkueen pelaajavalmentajana toimii JJK:n riveissä A-juniorina SM-kultaa voittanut Tommi ”Tomo” Huvila. Valmennustiimiin täksi kaudeksi päävalmentajaksi liittyy KuPS:in organisaatiosta Olli Reinikainen.

Jos pystyt kuvittelemaan itsesi LPK:n mustakeltaiseen paitaan (koko M, jos hyvä tyyppi niin voi olla L) ja viihdyttävä hurlumhei jalkapallo kiinnostaa, ota yhteyttä Jermu Vehaseen (puheenjohtaja(piste)lpk(miuku)gmail(piste)com), puhelimitse mieluiten viestillä / text message (0443183150) tai Facebookin kautta joko henkilökohtaisesti tai LPK:n sivun kautta: https://www.facebook.com/lohikoskenpallokerho/

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin tunti sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
LPK: kokoonpano